Już trendy, pojawiające się w 2014 roku pokazały, że od obrazu bohatera nie odeszło się w 2015 roku, ale ewaluowało. W 2014 roku, strony w całej sieci zawierały standardowy obraz bohatera: wysoka rozdzielczość (HD) zajmowała poczesne miejsce tkaniny sklep internetowy w górnej części strony internetowej, która rozciągała się na całą szerokość okna przeglądarki użytkownika i tylko kilka słów tekstu było na niego nałożone. Co ciekawe, w 2015 roku, zmienił się wizerunek bohatera, na kilka niezwykłych sposobów. Niektóre https://intralogix.pl/elektryczne-ciagniki-reczne/ strony poszły o krok dalej w obrazie HD, osadzając wideo HD na swojej stronie docelowej. Pozostałe realizowały odwrotny pomysł. Rozmywały zdjęcie banera lub usuwały go w całości, by zastąpić go prostym, kolorowym tłem, aby zwrócić uwagę tylko na tekst.
Pamiętajmy też, że gdy obraz bohatera stał się popularny, projektanci stron internetowych zaczęli zwracać większą uwagę na typografię. Wybór niezwykłej czcionki był kluczowym dla zwrócenia uwagi odwiedzającego, ponieważ wiele treści witryny zostało uproszczonych i zmniejszono efekt minimalizmu.