Zamiast dowiedzieć się, co usunąć ze swojej strony internetowej na pulpicie, po prostu wyrzuć ją całkowicie i ponownie stwórz od podstaw stronę, tym razem przyjazną dla użytkowników. Nawet jeśli doświadczenie użytkowników komórek jest bardzo skompresowane, zacznij myśleć o tym, jak mogą się skomunikować z marką na telefonie. Twoje logo, kolory, czcionki – cokolwiek to jest powinny odzwierciedlać doświadczenie użytkowników komórkowych. Zmień wszystko na przewijanie w obsłudze. Pamiętaj, że organizowanie informacji w sposób, w który ważniejsze informacje znajdują się na górze jest przyjaźniejsze dla użytkownika.
Dlatego nie bój się montaż wentylacji warszawa już układać rzeczy jedna po drugiej. Użytkownicy telefonów komórkowych są bowiem przyzwyczajeni do tego, że przewijają stronę, gdy chcą mieć więcej informacji na dany temat. Sprawdź, czy kopia jest mocna i błyszcząca. Komórka daje bowiem możliwość przedstawiania kopii naprawdę prosto i ostro. Używaj więc markowych czcionek, które sprawiają, że tekst jest większy i upewniaj się, że ludzie mogą ją przeczytać. Używaj teraz mniej tekstu i zamieszczaj więcej zdjęć. Pamiętaj, że obrazy są zabójczą aplikacją dla telefonów komórkowych. Ludzie kochają klikać na nie, więc upewnij się, że Twoje zdjęcia odwołują się do miejsca, do których mają iść użytkownicy Twojej strony internetowej. Użyj też standardowego menu i umieść go w lewym górnym rogu, ponieważ większość ludzi jest praworęcznych, tak by nie trafili na niego przez przypadek.
Bezpośrednio kieruj do użytkowników działania, jakie chcesz, aby podjęli. Aplikacja do pobrania? Rejestracja e-mail? Wysłanie wiadomości do Ciebie? Cokolwiek to jest, umieszczaj to bardzo wyraźnie, jeśli chcesz, by użytkownik coś zrobił, a następnie prowadź go do tego. W tym celu użyj dużych przycisków i jasnych informacji, aby skierować swoich użytkowników do kolejnego kroku w ścieżce konwersji. Na koniec pamiętaj, że jeśli chcesz szybko sprawdzić, czy dana witryna będzie wyglądała na komórce, skurcz przeglądarką na pulpicie.
Następnie przetestuj ją na najnowszym iPhone i Androidzie, aby upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Możesz śledzić kliknięcia za pomocą MixPanel lub ulubione oprogramowania większości twórców stron internetowych, mowa tu oczywiście o Analytics. Przechowuj iterację na mobilnej stronie, aż konwersja będzie prawidłowa. Dobrą wiadomością jest to, że wersja mobilna zawiera o wiele mniej niż na pulpicie, dlatego powinieneś ją zoptymalizować o wiele szybciej.