Pojedynczy projekt strony i przewijana paralaksa

Nikt nie chce klikać więcej stron niż musi. Zamiast tego, użytkownicy wolą przewijać zawartość na jednej długiej stronie. Trend ten też ma swoje korzenie w mobilnym surfowaniu po Internecie, ponieważ łatwiej jest przewijać stronę w dół kciukiem, niż klikać w wiele stron i czekać, aż się załadują. W ubiegłym roku wzmocniło się to pojęcie i kilka stron internetowych to tylko jedna strona. Witryny mają teraz w większości zmniejszoną liczbę stron i wydłużone treści, aby były bardziej mobilne w obsłudze.
Innym ciekawym sposobem na to, by nasze strony internetowe były bardziej wciągające, jest tworzenie paralaks przewijania, które tworzą trójwymiarową iluzję, która wciąga użytkowników w zawartość strony. Co ciekawe, wiele marek używa teraz paralaks przewijania, aby stworzyć bardziej realistyczny efekt dla zwiedzających stronę.